loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 709 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)

ابتدا حاضر به مصاحبه کردن نبود.وقتی روبرویش ایستادیم غم بزرگی را می شد در چهره اش حس کردیم.سیاوش اکبرپور عذر خواهی کرد و گفت:«ببخشید،حالم خوب نیست،مصاحبه نمی کنم.»

اما او نمی توانست جواب همه خبرنگاران را ندهد.به همین دلیل چمدانش را زمین گذاشت و گفت:«در خدمتم»او ابتدا در مورد بازی حرف زد:«انتظار این برد را داشتیم و فکر می کنم بازی خیلی خوبی بود.»

مختصر و مفید.سیاوش منتظر پرسیدن سوال دیگری بود.سوالی که خبرنگار خبرآنلاین آن را مطرح کرد.برخورد هواداران استقلال و توهین به او در ورزشگاه آزادی.اتفاقی که اکبرپور می گوید قلبش را رنجانده است:«امروز قلبم درد گرفت.من فکر می کنم آنهایی که به من فحش دادند هوادار استقلال نبودند.هوادار هیچ وقت یادش نمی رود که بازیکن برای تیمش زحمت کشیده است.من 6 سال برای استقلال بازی کردم و این جواب من نبود.آنها قلب من را آزردند.»

او در پایان در مورد اینکه هواداران استقلال از بازی تیمشان مقابل تراکتور راضی نبودند و به همین دلیل زیاد اعتراض می کردند گفت:« به من هیچ ارتباطی ندارد و آن‌ها باید در مورد شکست از کادر فنی‌شان سوال کنند.»

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 583
  • آی پی دیروز : 1062
  • بازدید امروز : 5,101
  • باردید دیروز : 14,621
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 75,019
  • بازدید ماه : 140,639
  • بازدید سال : 571,012
  • بازدید کلی : 32,424,216
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل