loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 479 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)
پيامک ها و اس ام اس هاي تاسوعايي و عاشورايي تقديم به شما+ التماس دعا


در خيالم کربلا زائر شدم
در حريم پاک تو طائر شدم
يا اباالفضل اي تمام هستي ام
من فقط به عشق تو شاعر شدم


---------------------------
تاسوعا و روز جمعه، عباس و مهدي-ع، و اين دو پيامک، حالشونو ببرين:
دامن علقمه و باغ گل ياس يکي است
قمر هاشميان بين همه ناس يکي است
سير کردم عدد ابجد و ديدم به حساب
نام زيباي اباصالح و عباس يکي است


عباس يعني ذکر طوفاني مهدي
عباس آواي غزل خواني مهدي
درک محرم کرده اي داني چه گويم
عباس يعني اوج مهماني مهدي
"يا کاشف الکرب الحسين" به‏به چه ذکري
آرامش وقت پريشاني مهدي ...
-
-
بقية الله ... آجرَکَ الله
---------------------------------- 


قيامت بي حسين غوغا ندارد
شفاعت بي حسين معنا ندارد
حسيني باش که در محشر نگويند
چرا پرونده ات امضا ندارد
اگر پرونده ات امضا ندارد
رضايت نامه از زهرا ندارد


migooyand shisheha ehsas nadarand,
amma vaghti rooye shisheye bokhar gerefte neveshtam
"ya hoseine mazloom"
aram grist.
eltemase doa


عاشورا هر روز در کربلاي دلمان اتفاق مي افتد.
کوشش کنيم حسين دل، به دست يزيد نفس، تشنه لب شهيد نشود ( دکتر سنگري)


صفا و مروه ديده ام، گرد حرم دويده ام / هيچ کجا براي من، کرب و بلا نمي شود
کسي که گشت گِرد تو ، گرد گنه نمي رود / پيرو خط کربلا، اهل خطا نمي شود
اي بدن تو غرق خون، وي سر و روت لاله گون/باچه خضاب کرده اي، خون که حنا نمي شود


اين آخريه جون ميده واسه دو سه ساعت قبل از اذان غمبار روز عاشورا:
نماز ظهر عاشورا چه زيباست
بميرم من، ولي مولا چه تنهاست
بيا اي دل که ما هم سجده آريم
به مولاي غريب ياري رسانيم
بيا تا با نماز اول وقت
بپيونديم به صفهاي جماعت

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

برچسب ها iran.rozblog.com ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 559
  • آی پی دیروز : 863
  • بازدید امروز : 941
  • باردید دیروز : 4,857
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 21,487
  • بازدید ماه : 50,841
  • بازدید سال : 481,214
  • بازدید کلی : 32,334,418
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل