loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 617 دوشنبه 06 دی 1389 نظرات (0)

اکبر عبدی بازیگر مطرح سینما تلویزیون و تئاتر در گفت‌وگویی با ماهنامه «زندگی ایده‌آل» از بیماری هایی که از گذشته دچار آن شده است سخن گفت.

«ماجرای اذیت شدن بازیگر محبوب به خاطر اضافه وزن»
اکبر عبدی عنوان کرده : «از همان بچگی چاق و تپل بودم و هیچ وقت به چاقی به صورت یک مشکل که باید آن را حل کنم نگاه نکردم. به همین دلیل هیچ گاه رژیم نگرفتم اما با گذشت زمان وسپری شدن عمر حس کردم که باید وزنم را کنترل کنم اما به دلیل مشغله‌های کاری و دغدغه‌های زیاد هیچ وقت آن را جدی نگرفتم تا سال گذشته که وزن زیاد اذیتش را شروع کرد.»

«اکبرعبدی چگونه 20 کیلو کم کرد؟»
عبدی درادامه گفت: «به همین خاطر رژیم غذایی گرفتم و توانستم 20 کیلو کم کنم. البته این کار را زیر نظر متخصص تغذیه انجام ندادم. به همین خاطر خیلی اذیت شدم چون تنها کاری که انجام دادم غذا نخوردن بود. این اضافه وزن مشکلات زیادی برایم درست کرد از جمله دیابت و آب مروارید چشم.... سال گذشته برای مدتی طولانی همه چیز را تار می‌دیدم و حتی حدس هم نمی‌زدم علت آن دیابتی باشد که اضافه وزن باعث آن شده... به طوریکه اگر سهل‌انگاری‌ام را ادامه می‌دادم تبدیل به آب سیاه می‌شد و برای همیشه بینایی‌ام رااز دست می‌دادم. با مراجعه به پزشک فهمیدم مشکلم چیست و دو چشمم را عمل کردم.»

«بیماری که از درون آدم را می‌خورد»
به اعتقاد بازیگر فیلم‌هایی چون «هنرپیشه» و «اجاره‌نشین‌ها» دیابت بیماری است که مثل خوره آدم را از درون می‌خورد.»

«کله پاچه و سیراب شیردان»
علت اصلی مشکلاتم برمی‌گردد به دوران کودکی ونوجوانی‌ام . من عاشق کله و پاچه و سیراب شیردان هستم .... من در نازی آباد متولد شده‌ام. محله‌ای که پر از مغازه‌های سیراب شیردان و کله پاچه و جگر و....است. در نتیجه من و خیلی‌های دیگر به خوردن این غذاها عادت پیدا کردیم که این اضافه وزن همگی ناشی از تغذیه اشتباه و نامناسب آن دوران است.»


بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 1,561
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 1,561
  • بازدید ماه : 176,822
  • بازدید سال : 607,195
  • بازدید کلی : 32,460,399
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل