loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 583 شنبه 23 بهمن 1389 نظرات (0)
مجيد قناد درباره‌ي كنار ‌رفتن از برنامه‌ي «فيتيله جمعه تعطيله» گفت: «علي‌رغم ميل خودم و مديران از «فيتيله» كنار رفتم».

اين مجري و تهيه‌كننده‌ي برنامه‌هاي كودك تلويزيون كه در جشنواره‌ي برترين‌هاي جام جم به عنوان برترين مجري بخش كودك اين شبكه انتخاب شده است، در گفت‌وگويي با خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا شركت كرد.

او در پاسخ به پرسش ايسنا مبني ‌بر اينكه در شرايطي كه همچنان به عنوان يكي از مجريان برتر حوزه‌ي كودك شناخته مي‌شود، چرا از «فيتيله جمعه تعطيله» كناره‌گيري كرد؟ گفت: «علي‌رغم ميل باطني خودم و مديران، به اين جهت كه ديگران در برنامه احساس و تقاضا مي‌كردند اگر قناد در فيتيله نباشد، اين برنامه بهتر پيش خواهد از فتيله كنار رفتم».

اين تهيه‌كننده و مجري برنامه‌هاي كودكان درباره‌ي انتخابش به عنوان مجري برتر شبكه‌ي جام جم، گفت: «باعث خوشحالي من است كه براي بار چهارم يا پنجم توسط مخاطبان خارج از كشور به عنوان مجري برتر انتخاب ‌شدم».

وي ادامه داد: «دو برنامه از من در جمع بهترين‌هاي جام جم بود؛ يكي برنامه‌ي «بازي، شادي، تماشا» كه به عنوان برترين مجري انتخاب شدم و ديگري برنامه‌ي «اتل‌ متل، يه قصه» به تهيه‌كنندگي و كارگرداني خود من كه مريم وطن‌پور، مجري ـ بازيگر اين برنامه به عنوان برترين بازيگر كودك شبكه‌ي جام جم برگزيده شد».

مجيد قناد خاطرنشان كرد: «برگزاري چنين جشنواره‌هايي در شبكه‌ي جام جم باعث مي‌شود كه برنامه‌سازان خود را محك بزنند و در رقابت با بقيه‌ي برنامه‌سازان قرار گيرند. اين امر هم‌چنين موجب مي‌شود مسؤولين، نگاه دقيق‌تري به برنامه‌ها داشته باشند».

وي در پايان اضافه كرد:«در عين حال اين جشنواره‌ها از اين جهت كه باعث مي‌شود برنامه‌سازان به خودشان نگاهي بيندازند تا ببيند چقدر پيشرفت كرده‌اند و توانسته‌اند موفق باشند، مفيد است».

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 1026
  • آی پی دیروز : 1143
  • بازدید امروز : 19,377
  • باردید دیروز : 16,833
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 106,128
  • بازدید ماه : 171,748
  • بازدید سال : 602,121
  • بازدید کلی : 32,455,325
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل