loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 447 دوشنبه 25 بهمن 1389 نظرات (0)
با لبخندي شماره تلفن را از دوستم گرفتم و به آن زنگ زدم. تازه مي خواستم دل بدهم و قلوه بگيرم اما با روشن شدن حقيقتي تلخ، دنيا روي سرم خراب شد. وقتي فهميدم زني که گوشي را جواب مي دهد همسر خودم است تا چند ساعت به بالاي پشت بام رفتم و فقط گريه کردم. واقعا راست مي گويند از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم برويد، جو، زجو!

مرد جوان در حالي که اشک مي ريخت نفس عميقي کشيد و در دايره اجتماعي کلانتري آبکوه مشهد قصه تلخ زندگي اش را تعريف کرد تا درس عبرتي باشد براي زوج هاي جواني که از کاروان زندگي عقب مانده اند و در صحراي ناآگاهي به بيراهه مي روند!

جلال گفت: ۵ سال است که با دختر يکي از اقوام ازدواج کرده ام و يک پسر قندعسل دارم. من کارمند شرکتي بزرگ هستم و در اين مدت تنها تفريح و سرگرمي ام کارم بوده است. متاسفانه با اين بينش غلط از زن و فرزندم غافل ماندم و همسرم هميشه شاکي بود و مي گفت چرا ما مثل زن و شوهرهاي ديگر نبايد پسر خود را در آغوش بگيريم و يک روز بعدازظهر به خيابان برويم و قدم بزنيم و...؟

من که فکر مي کردم به زن جماعت نبايد رو داد در جوابش مي گفتم: چرا موقعيت حساس شغلي ام را درک نمي کني؟ اين پول و اين هم ماشين، برو و با خواهرانت هرچقدر مي خواهي تفريح کن!
اختلافات ما سر اين موضوع از حدود يک سال پيش تشديد شد و مدام جر و بحث مي کرديم.

متاسفانه در اين ماجرا مادرم نيز آتش بيار معرکه شد و هر وقت صحبتي به ميان مي آمد به مليحه مي گفت: پسرم بهترين موقعيت ها را براي ازدواج داشت اما ما تو را انتخاب کرديم. پس بايد قدر اين زندگي و شوهر زحمت کش خودت را بداني و او را با اين حرف هاي بيهوده خسته نکني!

جلال آهي کشيد و افزود: من حاضر نبودم در برابر همسرم کوتاه بيايم و حکايت قهر و آشتي هاي مان هم چنان ادامه يافت. هفته قبل يک روز غروب دوباره جر و بحث مان شد و هرچه خواستيم به هم ديگر گفتيم. به خاطر اين مسئله از مليحه دل چرکين شده بودم و حوصله هيچ کس را نداشتم تا اين که ديروز يکي از دوستانم به ديدنم آمد. او از من پرسيد چرا اين قدر دمق هستي؟ برايش تعريف کردم که با همسرم اختلاف دارم. او با لبخندي گفت: اين زن ها همه مثل هم هستند، جوش نزن و خودت را پير نکن. بيا اين شماره زن جواني است که چند روز است مزاحمم مي شود و صداي بسيار قشنگي هم دارد. مي تواني خودت را با او سرگرم کني و...!

مرد ۲۸ ساله دستي به موهاي پريشان خود کشيد و افزود: با خوشحالي شماره را گرفتم و به آن زنگ زدم. اما باورم نمي شد مليحه گوشي را جواب بدهد او هم مثل من تحت تاثير حرف هاي يکي از دوستان قديمي اش سيم کارت اعتباري تهيه کرده بود و به باوري غلط قصد داشت خودش را به اين شکل سرگرم کند!

ما هر ۲ مقصر هستيم و افسوس که در اين ۵ سال زندگي مشترک هنوز هم ديگر را پيدا نکرده ايم. بايد قدر اين همه نعمت، سلامتي و فرزند خوشگلي که خدا به ما عنايت کرده است را بدانيم.

حالا که با خودم فکر مي کنم به خاطر فرصت هايي که در سال هاي اول زندگي مان از دست داده ايم حسرت مي خورم. اميدوارم بتوانيم سنگ هاي بدبيني و شک را از سر راه زندگي مان برداريم و از اين به بعد آگاهانه، عاشقانه، دوستانه و محترمانه زندگي کنيم.

من در پايان به تمام مردهاي جوان توصيه مي کنم در تنظيم وقت خود عدالت را رعايت کنند و به قول مليحه گاهي اوقات با خانواده بيرون بروند و قدم بزنند و از زيبايي ها و مشکلاتي که حل آن ها زندگي را قشنگ مي کند صحبت کنند. همچنين به زنان جوان هم مي گويم اشتباه را با اشتباه و خطا پاسخ ندهيد چون زن ايراني مظهر صداقت، وفاداري، حجب و حيا و معرفت و هميشه تکيه گاه و پشتوانه مرد خود است.


بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 997
  • آی پی دیروز : 1143
  • بازدید امروز : 16,116
  • باردید دیروز : 16,833
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 102,867
  • بازدید ماه : 168,487
  • بازدید سال : 598,860
  • بازدید کلی : 32,452,064
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل