loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 583 یکشنبه 24 بهمن 1389 نظرات (0)


-----------------------------------

نتایج دابلیو دابلیو ای اسمك داون 11 فوریه 2011:
شوء اسمك داون این هفته مثل همیشه جمعه شب از شبكه SYFY پخش شد. این در حالی است كه شوء های اسمك داون سه شنبه شب به وقت محلی ضبط و برگزار می شوند. در این هفته شاهد مشخص شدن الیمینشن چمبر اسمك داون برای به دست آوردن كمربند سنگین وزن بودیم كه در زیر با هم نتایج را مرور می كنیم:

در ابتدای شوء این هفته ریكاردو رودریگز، آلبرتو دلریو را معرفی می كند و او وارد رینگ می شود. دلریو مثل همیشه از خود تعریف می كند. او خود را قهرمان جدید كمربند سنگین وزن جهان در رسلمنیا می داند. در ادامه او گفت: كه همه ماشین های مرا دوست دارند و این ماشین ها از زیبایی كشور مكزیك است! در ادامه رودریگز هم از دلریو تعریف كرد و در پایان دلریو خود را آقای رسلمنیا معرفی كرد! حالا موزیك كوفی كینگستون زده شد و او نیز وارد رینگ شد. كوفی تمام صحبت های دلریو را دقیقا برعكس آن ثابت كرد و او را به یك شخص بیكار و پرادعا تشبیه كرد! در ادامه كوفی با دلریو درگیر شد و دلریو را به بیرون رینگ انداخت. به تبلیغات می رویم!
جهت مشاهده تصاویر و عکس های مسابقات دبلیو دبلیو ای اسمک داون این هفته می توانید به وبها و سایت هایی که در منابع قرار دارند مراجعه فرمایید.
برای مشاهده نتایج دبلیو دبلیو ای اسمک داون 11 فوریه 2011 اینجا کلیک کنید.

مسابقه اول: آلبرتو دلریو در مقابل كوفی كینگستون
پس از بازگشت از تبلیغات، بازی آغاز شده است. دلریو كنترل بازی را در اختیار دارد و چند پانچ به كوفی زد. كوفی به بازی برگشت و در كرنر روی دلریو كار می كند. حالا كوفی یك سوپر پانچ و دراپ بمب را به دلریو زد. دلریو با زدن یك ضربه به كمر كوفی به بازی برگشت و توانست كراس آرم بریكر را روی كوفی اجرا كند و با كانت اوت كوفی، برنده شود.
برنده مسابقه: آلبرتو دلریو

مسابقه دوم: ولادمیر كازلاو در مقابل جاستین گابریل
مسابقه ای تگ تیم، عنوان دومین بازی اسمك داون این هفته بود. كازلاو و گابریل بازی را آغاز كردند. در این بین كازلاو به راحتی هر چه تمام تر، گابریل را با چند اسلم و شولدر بلاك بدرقه می كند! حالا سانتینو در بازی دخالت كرد و آماده برای زدن كبرا به اسلاتر شد كه گابریل آمد و كازلاو با یك بیگ بوت جواب او را داد اما گابریل در ادامه توانست فینیشر خودش را به كازلاو در یك صحنه بزند و برنده بازی شود. پس از پایان بازی، دكور همراه با برت، سانتینو و كازلاو را زدند.
برنده مسابقه: جاستین گابریل

مسابقه سوم: كریس مسترز در مقابل درو مك اینتایر
پیش از بازی مك اینتایر صحبت هایی را انجام داد و گفت: ادج، مقصر اخراج كلی كلی در هفته گذشته بود و باید جریمه كار خود را پس دهد! اما من می دانم كه كلی هم اكنون دارد بازی مرا تماشا می كند! بازی آغاز شد و دو استار با هم درگیر شدند. یك كلوسلاین از مسترز زده شد. حالا مسترز شولدر بلاك و سپس شاك دی دی تی را به مك اینتایر زد و پس از كاور، برنده بازی اعلام شد.
برنده مسابقه: كریس مسترز

مسابقه چهارم: ری میستریو در مقابل وید برت
پیش از آغاز بازی، میستریو علت مصدومیت دشینگ كودی رودز را در مصاحبه ای با مجریان اعلام كرد و خود را مقصر مصدومیت او ندانست و معذرت خواهی نكرد! بازی آغاز شد و برت با میستریو درگیر شدند. چند پانچ از میستریو زده شد. برت در كرنر روی میستریو كار می كند و كنترل بازی را در دست گرفته است. در ادامه میستریو برای زدن 619 آماده شد و اقدام كرد كه جاستین گابریل، در كنار رینگ دخالت كرد و حواس ری را پرت كرد تا برت توانست فینیشرش را روی میستریو اجرا كند و برنده بازی شود. حالا دكور، میستریو را دور می كنند و به او حمله می كنند. در این لحظه موزیك بیگشو زده شد و او با سرعت به طرف رینگ دوید. بیگشو همه را زد و یك چوك اسلم به برت زد و جكسون را هم سرازیر زمین كرد. بیگشو برای زدن چوك اسلم دوم آماده شد كه جكسون به او ضربه ای زد و یك كلوسلاین به روی او اجرا كرد. سپس دكور نیز به بیگشو حمله كردند.
برنده مسابقه: وید برت

مسابقه پنجم: كین در مقابل جی تی جی
بازی آغاز شد و كین به سرعت به JTG حمله كرد اما جی موفق عمل كرد و كین را زد. جی تی جی برای زدن فینیشر خود آماده شد كه كین یك بیگ بوت به او زد. كین در كرنر روی جی كار می كند و او مورد حمله قرار داده است. حالا كین آماده زدن چوك اسلم شد كه همین كار را هم كرد و توانست برنده بازی شود.
برنده مسابقه: كین

مسابقه ششم: لیلا در مقابل ایو تورس
بازی آغاز می شود و لیلا از تورس می ترسد و احتیاج به میشل مك كول دارد كه در كنار رینگ حضور داشت اما تورس به راحتی او را زد. حالا چند اسلم از لیلا زده شد. تورس كنترل بازی را در دست گرفت و یك كلوسلاین و سپس STO را به لیلا زد. حالا تورس فلوت اوور را روی لیلا اجرا كرد و برنده بازی شناخته شد.
برنده مسابقه: ایو تورس

مسابقه هفتم: ادج در مقابل دالف زیگلر
این مسابقه بر سر كسب كمربند قهرمانی سنگین وزن جهان برگزار شد و داوری آن نیز بر عهده ویكی گوئررو بود! بازی آغاز شد و دو استار با هم درگیر شدند. چند پانچ از زیگلر زده شد. زیگلر در كرنر روی ادج كار می كند و نك بریكر را به او زد. ویكی كاملا خوش حال است و دائم می خندد! اما ادج به بازی برگشت و یك كلوسلاین و سپس فیس باستر را به زیگلر زد. حالا زیگلر برای زدن زیگ زاگ رفت كه ادج آن را تبدیل به DDT كرد. كاور از ادج اما ویكی نشمرد! حالا یك كلوسلاین دیگر از ادج زده شد و سپس اسپیر را به زیگلر زد و برای كاور رفت كه این بار هم ویكی نشمرد! ادج باز هم اسپیر را به زیگلر زد و این بار هم در كاور ویكی نشمرد تا ادج كامل عصبانی شد. حالا در این لحظه كلای ماتوس از گروه گرین به عنوان داور وارد رینگ شد و كاور ادج را شمرد تا ادج برنده بازی و هم چنان قهرمان كمربند باقی بماند. پس از پایان بازی ادج و ماتوس با هم دست دادند.
برنده مسابقه: ادج

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 1006
  • آی پی دیروز : 1143
  • بازدید امروز : 17,078
  • باردید دیروز : 16,833
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 103,829
  • بازدید ماه : 169,449
  • بازدید سال : 599,822
  • بازدید کلی : 32,453,026
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل