loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 721 پنجشنبه 30 دی 1389 نظرات (0)
علی كریمی یكی از فوتبالیست‌های استثنایی تاریخ فوتبال ایران است كه شخصیتی متفاوت نسبت به خیلی از بازیكنان دارد. او همیشه پرسروصدا و غیرقابل پیش‌بینی است و شاید كسانی كه از نزدیك با كریمی ارتباط دارند بتوانند او را توصیف كنند. علی انصاریان جزو بازیكنانی است كه در پرسپولیس و تیم ملی رابطه‌ای صمیمی با كریمی داشت و این دو نفر حتی زمانی همراه با حامد كاویانپور لقب سه تفنگدار پرسپولیس را به خود اختصاص دادند. تولد كریمی بهانه‌ای شد تا خبرنگار سایت گل مصاحبه‌ای را با انصاریان انجام دهد. حرف‌های او را می‌خوانید.
*به نظر تو چرا كریمی شخصیت متفاوت و خاصی دارد؟
او شخصیتی ساده دارد و شما برعكس فكر می‌كنید. خیلی‌ها از دور خیال می‌كنند علی بداخلاق است اما اینطور نیست. البته قبول دارم كه زندگی كردن او و رفتارش متفاوت است ولی پیچیده نیست.
*در مورد همین تفاوت صحبت می‌كنی؟
خیلی دیر به كسی اعتماد می‌كند و خیلی دیر با كسی دوستی مدت‌دار برقرار می‌كند در ضمن علی به هیچ عنوان دوست ندارد كسی در زندگی شخصی‌اش كنجكاویی كند. ما از سال 76 در تیم امید، بزرگسالان و همچنین پرسپولیس هم بازی بودیم و ارتباط نزدیكی با یكدیگر داریم. هر اتفاقی هم برایمان بیفتد خیلی زود با خبر می‌شویم. به نظر من علی از لحاظ شخصیت فوتبالی با هیچ كس قابل قیاس نیست. او یك حسن بزرگ دارد، اینكه خیلی روراست است و همیشه با جرأت حرف‌هایش را می‌زند.
*فكر نمی‌كنی این جرأت گاهی تبدیل به گستاخی می‌شود؟
بنشین، بتمرگ و بفرما هر سه یك معنی را می‌دهند و شاید علی گاهی اوقات طوری حرف می‌زند كه برداشت‌های مختلفی از صحبت‌های او انجام می‌گیرد ولی او دل ساده‌ای دارد. اگر كریمی می‌خواهد نقش بازی كند شاید الان بالای 150 بازی ملی داشت ولی او احتیاجی به چرب زبانی ندارد و همیشه سالم زندگی می‌كند. او حاضر نیست به خاطر هر چیزی عقایدش را زیر پا بگذارد و زیر بار ظلم و حرف زور نمی‌رود. فوتبالیست‌هایی مثل كریمی، من و بهروز رهبری‌فر همیشه حرف‌مان این بوده كه باید ایستاده بمیریم.
*زمانی كه با هم در پرسپولیس بودید آیا پیش آمد كه كریمی در روی پروین بایستد؟
خیر، او هیچ وقت بی‌احترامی نكرد و من چیزی ندیدم. پروین به همه گیر می‌داد، از بزرگترهای تیم مثل عابدزاده و استیلی گرفته تا كوچكترها ولی من ندیدم كریمی در روی پروین بایستد.
*شنیده‌ای كه علی در مورد ممنوع‌المصاحبه شدن دایی حرف زده؟
بله. به نظر من این موضوع تعجب‌آور نیست و نباید به اتفاقات تیم ملی و زمانی كه دایی و كریمی با هم اختلاف داشتند رجوع كنید. آن دوره دیگر تمام شد و علی حرف حق را زده است. در هیچ جای دنیا نداریم كه یك نفر را ممنوع‌المصاحبه كنند ولی در فوتبال ایران علی دایی را كه شناسنامه این فوتبال است ممنوع‌المصاحبه كرده‌اند. پس اگر اینطور باشد باید دهان خوزه مورینیو را بدوزند تا دیگر حرف نزند.
*به نظر می‌رسد كه علی كریمی اهل دعوا هم هست و اگر یك درگیری به وجود بیاید كم نمی‌آورد.
علی دنبال دعوا نیست ولی خیلی پرزور است. یك بار در سوریه همراه تیم ملی بودیم كه كریمی، من و حامد كاویانپور را بدجور كتك زد و هیچ وقت یادم نمی‌رود. البته او زیاد دعوایی نیست.
*حتما به خوبی به یاد دارید كه در تیم امید با داور درگیر شد و ای اف سی او را محروم كرد؟
من آن صحنه را به خوبی به یاد دارم. من اخراج شدم و علی هم از من حمایت كرد ولی به هیچ عنوان داور را كتك نزد. در آن زمان كوردس مقصر اصلی بود كه كریمی را نیمكت‌نشین كرد و وقتی دید آبرویش در خطر است علی را وارد صحنه كرد.
*می‌گویند علی همیشه علاقه زیادی به خریدن چیزهای گرانقیمت دارد؟
همه آدم‌ها دوست دارند چیزهای گرانقیمت بخرند و این چیز بدی نیست.
*او تا به حال جمله‌ای به تو گفته كه در یادت بماند؟
بله، او خیلی با من حرف می‌زد و یكی از جملات به یادماندنی‌اش این بود كه علی بی‌خیال نباش و به آینده‌ات فكر كن.
*كریمی در مصاحبه‌ای گفته كه خیلی به مواقع به مرگ فكر می‌كنم آیا در این مورد با هم حرف زده‌اید؟
زیاد نه ولی علی از هواپیما خیلی می‌ترسد و می‌گوید مثل عزراییل است.
*تا حالا دیده‌ای كه كریمی گریه كند؟
بله، فقط یكبار و آن هم زمانی بود كه با پرسپولیس به مكه رفته بودیم. من بغل او ایستاده بودم و وقتی خانه خدا را دید زار زار گریه می‌كرد. او بهترین رفیق فوتبالی‌ام بوده، جزو سه بازیكن برتر تاریخ فوتبال ایران است و همیشه برایش آرزوی موفقیت دارم. تولد علی را تبریك می‌گویم و امیدوارم زیر سایه امیرالمومنین (ع) همیشه سایه‌اش بالای سر خانواده‌اش باشد.

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 199
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 330
  • آی پی دیروز : 1630
  • بازدید امروز : 6,753
  • باردید دیروز : 60,457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 185,381
  • بازدید ماه : 531,067
  • بازدید سال : 961,440
  • بازدید کلی : 32,814,644
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل