loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 593 دوشنبه 24 خرداد 1389 نظرات (0)

برو اي دوست ، برو !
برو اي دختر پالان محبت بر دوش!

ديده بر ديده من، مفكن و نازم مفروش...
من دگر سيرم... سير!..
بخدا سيرم از اين عشق دو پهلوي تو پست!
تف بر آن دامن پستي كه تو را پروردست !
كم بگو، جاه تو كو ؟مال تو كو بنده زر؟!
كهنه رقاصه وحشي صفت زنگي خر!
گر طلا نيست مرا ، تخم طلا !..مردم من
زاده رنجم وپرورده دامان شرف
آتش سينه صدها تن دلسردم من !
دل من چون دل تو، صحنه دلقكها نيست !
ديده ام مسخره ي خنده چشمكها نيست!
دل من مامن صد شور وبسي فرياد است:
ضربانش: جرس قافله زنده دلان
دل من، اي زن بدبخت هوس پرور پست!
شعله آتش {شيرين} شكن{ فرهاد} است !
صحبت از دل مكن، اين لانه شهوت، دل نيست!
دل سپردن اگر اين است! كه اين مشكل نيست!
هان: بگير، اين دلت، از سينه فكنديم بدر!
ببرش دور... ببر!
ببرش تحفه زبهر پدرت، گرگ پدر!...........

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 11,464
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 11,464
  • بازدید ماه : 186,725
  • بازدید سال : 617,098
  • بازدید کلی : 32,470,302
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل