loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 559 سه شنبه 01 تیر 1389 نظرات (0)

در یک موزه معروف که با سنگ های مرمر کف پوش شده بود، مجسمۀ بسیار زیبای مرمرینی به نمایش

گذاشته بود که مردم از راههای دور و نزدیک برای دیدنش به آنجا می رفتند.کسی نبود که مجسمۀ زیبا

را ببیند و لب به تحسین باز نکند.

شبی سنگ مرمرینی که کف پوش سالن بود با مجسمه شروع به حرف زدن کرد:

« این منصفانه نیست،چرا همه پا روی من می گذارند تا تو را تحسین کنند؟ مگر یادت نیست، ما هر دو

در یک معدن بودیم؟ این عادلانه نیست؟ من خیلی شاکیم! »

مجسمه لبخند زد و آرام گفت :

« یادت هست ، روزی که مجسمه ساز خواست رویت کار کند ، چقدر سرسختی و مقاومت کردی؟ »

سنگ پاسخ داد:

« آره ، آخر ابزارش به من آسیب می رساند ، گمان می کردم می خواهد آزارم دهد ، من تحمل این همه

درد و رنج را نداشتم . »

و مجسمه با همان آرامش و لبخند ملیح ادامه داد :

« ولی من فکر کردم بطور حتم می خواهد از من چیزی بی نظیر بسازد، بطور حتم قرار است به یک

شاهکار تبدیل شوم . بطور حتم در پی این رنج ، گنجی نهفته هست.

پس به او گفتم هر چه می خواهی ضربه بزن ، بتراش و صیقل بده !

لذا درد کار هایش و لطمه هایی را که ابزارش به من می زدند را به جان خریدم و هر چه بیشتر می شدند

، بیشتر تاب می آوردم تا زیباتر شوم .

امروز نمی توانی دیگران را سرزنش کنی که چرا روی تو پا می گذارندو بی توجه عبورمی کنند . »


« از کتاب مشکلات را شکلات کنیم به قلم مسعود لعلی.»

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 442
  • آی پی دیروز : 1144
  • بازدید امروز : 2,316
  • باردید دیروز : 4,278
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 32,041
  • بازدید ماه : 23,710
  • بازدید سال : 454,083
  • بازدید کلی : 32,307,287
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل