loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 453 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین و احساسی آذر ۹۲

اس ام اس عاشقانه دردناک آذر 92

اس ام اس های عاشقانه دردناک و جدیدترین پیامک های احساسی و غمگین سری ۱ آذر ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

برای مشاهده اس ام اس عاشقانه به ادامه مطلب بروید…

 

ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ فلک

هر که از دیده مان رفت ز خاطر ببریم

یا که چون فصل خزان آمد وگل رفت به خواب

دل به عشق دگری داده ز آنجا برویم

وسعت دیده ما خاک قدم های تو بود

خاک زیر قدمت را به دو دنیا بخریم

اس ام اس عاشقانه دردناک

دل‌ من محکمه ایست که به من می‌گوید

همه را دوست بدا ر، به همه خوبی‌ کن ، و اگر بد دیدی

دل‌ به دریای محبت بزن و بخشش کن

اس ام اس عاشقانه را در برنا بخوانید

کاش دستی بود و دستم می گرفت

انتقام از این نفس پستم می گرفت

اس ام اس عاشقانه دردناک

اس ام اس جدایی

امید وصــل تـــو نگذاشت تا دهـــم جان را

وگـــر نه روز فراق تـــو مردن آســـان بود

اس ام اس عاشقانه دردناک

دیدار یار غایب دانی چه ذوق دارد؟

ابری که در بیابان بر تشنه ای ببارد

اس ام اس عاشقانه دردناک

بی درد وا نشد دل غفلت گرفته‌ام

قفلی که زنگ بست

شکستن کلید اوست

اس ام اس عاشقانه دردناک

اس ام اس جدید

دل من پشت سرت کاسه آبی شد و ریخت

کِی شود پیش قدم های تو اسفند شوم ؟

اس ام اس عاشقانه دردناک

عجب دوره زمونه ای شده که به خاطر حفظ رفاقتت

باید خیلی از حرفارو توی دلت نگه داری

تا حداقل کسی رو داشته باشی که بهش بگی رفیق

مگه نه رفیق … ؟

اس ام اس عاشقانه دردناک را در برنا بخوانید

این ساحل خسته را تو پیدا کردی

این موج نشسته را تو برپا کردی

من خامُش و خسته خفته بودم ای عشق

مرداب دل مرا تو دریا کردی . . .

اس ام اس عاشقانه دردناک

اس ام اس زیبا

گذشت دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم

حالا یک بار از شهر می رویم …

یک بار از دیار …

یک بار از یاد…

یک بار از دل …

و یک بار از دست …

اس ام اس عاشقانه دردناک

فرقـی نمـی کند بگویم و بدانـی …

یا نگویم و بدانـی..

فاصله دورت نمی کند …

در خوب ترین جای جهان جا داری …

جایـی که دست هیچ کسی به تو نمـی رسد.:

دلــــــــــــــم

اس ام اس عاشقانه دردناک

ای دل شکایت‌ها مکن تا نشنود دلدار من

ای دل نمی‌ترسی مگر از یار بی‌زنهار من

ای دل مرو در خون من در اشک چون جیحون من

نشنیده‌ای شب تا سحر آن ناله‌های زار من

اس ام اس عاشقانه دردناک

اس ام اس آرزو

ای کاش نگاه خسته را خوابی بود

یا در شب بی ستاره مهتابی بود

ما مثل دو کاج دور از هم هستیم

ای کاش که بین من و تو تابی بود

اس ام اس عاشقانه دردناک

تو به احساست بیاموز نفس نکشد

هوای دل ها آلودست اینجا

فاصله یک عشق تا عشق بعدی

یک نخ سیگار است !

اس ام اس عاشقانه دردناک

بوی نفس های لبت جان و دلم وا می کند

اما نمی دانم چرا امروز و فردا می کند

با بودنت کنار من ، غم های عالم می رود

فکر تو در این قلب من هر لحظه غوغا می کند

اس ام اس عاشقانه دردناک

حسادت نکن!

این که بعد از تو بغل گرفته ام

زانوی غـَم اســت

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 1032
  • آی پی دیروز : 1143
  • بازدید امروز : 20,370
  • باردید دیروز : 16,833
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 107,121
  • بازدید ماه : 172,741
  • بازدید سال : 603,114
  • بازدید کلی : 32,456,318
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل