loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 500 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)

رفتم دکتر میگم:دو روزه بدنم خیلی درد میکنه! بعد از ۱۰دقیقه معاینه میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟! پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوایواسم دعا کن تا خوب بشم!!!!!…

اس

سا

ام ۱

سا

اس


- داریم ۱۰ نفری بازی شبکه ای میکنیم اومده میگه جدی حال میده؟ میگم پــ نه پــ اسکولیم! عذاب داره اما میخوایم تهذیب نفس کنیم!

اس

سا

ام ۱

سا

اس

- رفتم آزمایش ادرار. یارو میگه ادراره؟ میگم: پـــ نه پـــــ سکنجبین برو کاهو بیار بزنیم توش بخوریم!

اس

سا

ام ۱

سا

اس

- تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه، یارو زده به شیشه میگه آقا شما هم می خوای گاز بزنی؟ پـــ نه پـــ من می خوام لیس بزنم…

اس

سا

ام ۱

سا

اس

- رفتیم غار علیصدر. به رفیقم خفاش نشون دادم. میگه وای خفاشه! پــ نه پـــ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا!!!

اس

سا

ام ۱

سا

اس

- تو دستشویی به خواهرم میگم آفتابه رو میدی؟ میگه میخوای خودتو ب

شوری؟ پ نه پ میخوام آبش کنم بذارم تو یخچال.

اس

سا

ام ۱

سا

اس

- به یارو راننده میگم: آقا اگه میشه یکم سریعتر. الان هواپیما میپره… میگه: بسلامتی مسافرین؟

… پــ نه پـــ… فندک هواپیما دیشب دستم جامونده، میرم بدم به رانندش!

اس

سا

ام ۱

سا

اس

- رفتم بالای برج میخواستم خودمو بندازم پایین یارو میگه میخوای خودکشی کنی؟ میگم پــــ نه پــــــ اومدم ببینم

سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه.

اس

سا

ام ۱

سا

اس

- رفیقم میگه اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟ پـــ نه پـــ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه.

اس

سا

ام ۱

سا

اس

- دم دستشویی عمومی واستادم تا نفر قبلی بیاد بیرون، اومده بیرون، میبینه دارم پیچ و تاب میخورم میگه دستشویی داری؟؟

میگم پـــ نه پـــ ، دارم با صدای موزیکی که نواختی تمرین رقص عربی میکنم!

اس

سا

ام ۱

سا

اس

- به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر. میگه گرفتم وصل کنم؟ … پـــ نه پـــ فوت کن, قطع کن

اس

سا

ام ۱

سا

اس

-یارو اومده می بینه همکارم توی اتاق نیست باز می پرسه خانم فلانی نیست؟پـــ نه پـــ هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط کش بزن در بیاد.

اس

سا

ام ۱

سا

اس

- مگس کش دستمه. مامانم میگه میخوای مگسا رو بکشی؟ میگم پـــ نه پــــــ میخوام رهبری ارکسترشون رو بکنم سمفونی بتهوون بزنن!

اس

سا

ام ۱

سا

اس

-حواسم نبود با صورت رفتم تو در، میگه ندیدیش؟ میگم پـــ نه پــــــ مندارکوبم می خوام با منقار یه سوراخ برا خودم باز کنم برم تو.

اس

سا

ام ۱

سا

اس

- رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر، یارو گفت: راحت باشه؟ پــــ نه پــــ خار داشته باشه…

اس

سا

ام ۱

سا

اس

- دارم تو حیاطمون موتورمو تعمیر میکنم به مامانم میگم دستمال بیخودی داری؟ میگه میخوای موتورتو تمیز کنی؟

پـــ نــه پــــــ میخوام هل هله کنان برم تو کوچه کردی برقصم.

اس

سا

ام ۱

سا

اس

- طوطی گرفتم فامیلمون اومده میگه اااااااااااااااااااااااا طوطیه؟

پـــ نــه پــــــ یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم!

اس

سا

ام ۱

سا

اس

- میگم بابا… تصمیمم رو گرفتم… می خوام زن بگیرم… میگه میشناسیش؟ میگم آره. میگه مجرده؟

پـــ نــه پــــــ منتظرم شوهرش رضایت نامشو امضا کنه بریم خواستگاری.

اس

سا

ام ۱

سا

اس

چشمانت را نبند

- دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم. میگه شما سوال داری؟ پـــ نــه پــــــ خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری …

اس

سا

ام ۱

سا

اس

-رفتم پیژامه از کمد برداشتم پوشیدم بابام میگه از تو کمد برداشتی؟ پـــــنه پـــــــ گذاشته بودم تو یخچال تابستونیه پیژامه تگری بپوشم خنک شم.

اس

سا

ام ۱

سا

اس

منبع

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 683
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 10,136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 18,760
  • بازدید ماه : 10,429
  • بازدید سال : 440,802
  • بازدید کلی : 32,294,006
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل