loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 487 جمعه 15 مهر 1390 نظرات (0)


تنها خداست که میداند "بهترین" در زندگی تو چگونه معنا می شود ، من آن بهترین را برایت آرزو می کنم .

.

.

.

موج آرام نگاهت لاف دریا را شکست / از حصار شب گذشت و مرز فردا را شکست / غم بر روی شانه هایم سالها لم داده بود / مهربانیهای تو ، قندیل غمهایم شکست .

.

.

.

پا میکشم از کوچه های همجواری / یعنی دگر اینجا ندارم اعتباری / با این همه دل به دستت می سپارم / شرمنده ام جز این ندارم یادگاری .

.

.

.

به چشم خسته ی من آسمان از سنگ شده / لعنت به این تنهایی ، دلم برات تنگ شده .

.

.

.

کاش وقتی آسمان بارانیست / چشم را با اشک باران تر کنیم / کاش وقتی که تنها میشویم / لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم .

.

.

.

بسوزان در شرار طعنه هایم / بگو بیزاری از شعر و صدایم / زبانت کی کند آزرده خاطر ؟ / مرا که با تو دل آشنایم .

.

.

.

از دورترین نقطه ی عشق ، دل به پرگار خدا می بندم ، شاید به تو رسیدن در یک شعاع زیاد هم محال نباشد .

.

.

.

می آیی عاشق میکنی ، محو میشوی تا فراموشت کنم ، دوباره می آیی تازه میکنی خاطرات را ، محو میشوی ، به راستی که سراب از تو با ثبات تر است .

.

.

.

با من ای دوست اگر خوب ، اگر بد باشی / تپش قلب من این است : تو باید باشی .

.

.

.

همیشه ابرهای واسه آدما گریه میکنن ولی آدما عاشق ستاره ها میشن ، یادت باشه چشمک ستاره ها گریه ی ابرها رو از یادت نبره !

.

.

.

چیزیم نیست ، خرد و خمیرم فقط همین / کم مانده است بی تو بمیرم ، فقط همین / از هرچه هست و نیست گذشتم ولی هنوز / در عمق چشم های تو گیرم ، فقط همین .

.

.

.

برایت آرزو میکنم بهترین هایی را که هیچ کس برایم آرزو نکرد .

.

.

.

تو را تا بی نهایت دوست دارم / تو را تا قلب دریا دوست دارم / اگر روزی نباشم در این دنیای خاکی / تو را در قلب خاک هم دوست دارم .

.

.

.

ای دوست به خدا دوری تو دشوار است / بی تو از گردش ایام دلم بیزار است / بی تو ای مونس جان ، دل ز غمت می سوزد / دل افسرده ی من طالب یک دیدار است .

.

.

.

من و تو میدانیم کز پی هر تقدیر ، حکمتی می آید ، من و فرسایش دل ، تو و تصمیم و مکان ، ما و تقدیر و زمان ، چه شود آخر دلتنگیها ! خدا می داند .

.

.

.

باز یادت میکنم تا نگویی بی وفاست / از شما دورم ولی این دل همیشه با شماست .

.

.

.

فردا بیا دادگاه تکلیفمون معلوم بشه ، تیر مرامت خورده به قلبم ، رضایت بی رضایت .

.

.

.

دلها از سنگه ، دنیا بی رنگه ، اینجوری به گوشیت نگاه نکن ، دلم برات تنگه !

.

.

.

شاید فاصله ها بتوانند نگاه ها را از هم دور کنند ولی قدرت این را ندارند که یادها را از هم دور کنند .

.

.

.

هرگز فراموش نخواهم کرد که برای داشتن تو ، دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت .

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

برچسب ها payamake asheghane , sms asheghane , sms asheghi , sms for love , sms love , sms ziba , sms برای دوست , sms جدید عاشقانه , sms عاشقانه , sms عاشقانه جدید مهر , sms عاشقانه جدید مهر ماه 90 , sms مخصوص دوست , sms مهر90 , اس ام اس جدید عاشقانه , اس ام اس جدید عاشقانه مهر ماه 90 , اس ام اس دلتنگی , اس ام اس عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه جدید مهر , اس ام اس عاشقانه جدید مهر 90 , اس ام اس عاشقانه جذاب و زیبا , اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید , اس ام اس عاشقانه زیبای مهر ماه , اس ام اس عاشقانه غمگین , اس ام اس عاشقانه مهر 90 , اس ام اس عاشقانه مهر ماه , اس ام اس عاشقی 90 , اس ام اس عاشقی مهر90 , اس ام اس عشقولانه , اس ام اس های عاشقانه زیبا و احساسی , اس ام اس های عاشقانه زیبا و جدید , اس ام اس و جملات عاشقانه جدید , اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید , بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید , بهترین اس ام اس های عشقولانه , دوبیتی عاشقانه , دوبیتی عاشقانه مریم حیدر زاده , مجموعه sms های زیبا , مجموعه اس ام اس های عاشقانه , مجموعه کامل اس ام اس های 90 , مرکز اس ام اس ایران , پیامک امروز عاشقانه , پیامک عاشقانه , اس ام اس , اس ام اس جدید دلتنگی عاشقانه , اس ام اس دلتنگی و عاشقانه جدید و زیبا , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس ناز , اسا م اس , اسا م اس جدید , اسامس , اسمس , دلتنگی , شعر جهت اس ام اس , شعر زیبا برای اس ام اس , شعر کوتاه عاشقانه , عاشقی , عشق , مسیج رماتتیک , مسیج عاشقانه , پیامک عشقولانه , اس ام اس زیبا90،اس ام اس برای دوست،اس ام اس شیک،اس ام اس باکلاس،اس ام اس درجه1 عاشقانه , اس ام اس فانتزی , اسمس جدید , اسمس باحال , اسمس زیبا , اسمس جالب , اسمس بامزه , اسمس عاثقانه , اسمس عاشقانه جدید , اسمس عشقولانه , اسمس عشقولانه باحال , اسمس عشقولانه جالب , اسمس عاشقانه جالب , اس ام اس عاشقانه جدي , اس ام اس عاشقانه جدید و بسیار زیبای امروز , اس ام اس عاشقانه جدید و بسیار زیبای خرداد ماه 90 , اس ام اس عاشقانه جدید و داغ خرداد ماه , اس ام اس عاشقانه جدید و دسته اول , اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 90 , اس ام اس عاشقانه هفته اول خرداد 90 , اس ام اس عاشقانه هفته اول خرداد ۹۰ , اس ام اس عاشقی خرداد90 , اس ام اس عاشقی و تنهایی , اس ام اس قهر , اس ام اس لاو اس ام اس های عاشقانه , اس ام اس های عاشقانه جدید خرداد ماه , اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبای خرداد ماه 90 , اس ام اس های عاشقانه جدید و ناب برای , برای معشوق پیامک زیبای , جدید اس ام اس عاشقانه جدید آخر خرداد ماه 90 , د اس ام اس عاشقانه , دوبیتی عاشقانه خرداد 90 , عاشقانه پیامک عاشقانه , پیامک , پیامک عاشقانه 90 , iran.r98.ir , iran.rzb.ir , iran.rozblog.com ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 380
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 14,031
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,031
  • بازدید ماه : 189,292
  • بازدید سال : 619,665
  • بازدید کلی : 32,472,869
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل